duminică, 13 octombrie 2013

o iubire infinibilă

 a început din nou să plouă
 să bată vântul prin gândurile mele
 pământul mă absoarbe în visul său de lut
 suflă peste mine femeie duh de viață
 așa cum respiram eu între sânii tăi parfumul
 clipelor în care mi te-ai dăruit toată
 în puterea nopții la lumina stelelor tu erai luna
 eu doar un biet poet de curte nouă
 cu sensurile cuvintelor rătăcite printre rime albe
 te-am aflat pe tine pată de culoare
 așa am început să te pictez în versuri
 când mi te-ai arătat atunci minune întâia oară
 cu ochii-gura-sânii tăi poezie
 nu știam să te recit pe de rost dar te-am învățat
 atât pe dinafară cât și pe dinăuntru
 până la ultimul cuvânt rostit în numele tău
cu accentul pus ca o mână sinceră
 pe inima mea îndrăgostită într-o zi de septembrie
 sub semnul infinitului vertical

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu