luni, 30 decembrie 2013

pietate

 coapselor tale m-aș smeri în toată profunzimea lor
 pierdut de mine dar atât de regăsit în tine aș fi eu
 și ai fi tu rugăciunea mea de dimineață amiază și de seară
 de trei ori trei m-aș închina sânilor coapselor- buzelor tale
 m-aș consfinți ultim cuvânt tu mi-ai rămâne mereu prima șoaptă
 începutul unui poem pe care nu l-am scris încă
 încă te simt cum tragi în mine toate clopotele alea
 bat ca niște inimi rupte de realitate și visul meu continuă
 doar împreună îl putem duce mai departe
 cât mai departe de neîmpliniri ocazionale și neputințe zilnice
 flacăra asta e prea mare și arde prea tare
 să nu ne lăsăm copleșiți de căldură nu vezi cât e de frig afară
 și ce dacă e îmi e atât de bine înăuntru lasă-mă să mă topesc
 să cresc în tine apele peste cote firești tu nu te-ai săturat de normal
 pe mine așa mă chinuie o sete de inedit
 înghit în sec și-aștept să-mi dai să sorb din cana ta de cafea
 zorii zilei de mâine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu