vineri, 20 septembrie 2013

cuvinte amorțite

(aberații de toamnă)

 ploaia îmi flagelează trupul
 cu picături reci mă trezește la o realitate mohorâtă
 care nu vreau să cred că e a mea
 nu vreau și pace

 vântul mă bate pe unde mă prinde 
 când mă prinde umblând singur pe străzi fără număr
 o adresă anume nu există destinație
 se numește rătăcire

 ceața e multă și groasă iar eu
 nu vreau sau nu pot recunoaște că m-am pierdut
 până nu mă voi regăsi din nou în brațele tale calde
 și toate acestea vor fi doar niște prostii
 cu debitul măsurat în litere fără numar

 îmi era bine în inima ta
 asta până când m-a prins între două bătăi
 iar celelalte au început să mă lovească din toate părțile
 ca o ploaie rece  ca vântul când mă prinde
 pe unde mă prinde

 până îmi amorțesc toate cuvintele
 și tac 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu