vineri, 31 mai 2013

atemporalo

 de câte ori mă uit la tine
 nu știu ce-i faci inimii mele și bate
 bate nebuna la ușa inimii tale
 de parcă n-a mai văzut atâta frumusețe
 într-un singur trup de femeie
 (valabilă)
 și te privesc
 te privesc și-mi spun
 că pentru tine încă  
 nu s-a inventat termenul de garanție
 îmblânzitoare de zei
în preajma ta timpul e doar
un animal de casă
l-ai domesticit si pe-ăsta și lumina
 lumina aia din ochii tăi
 oare ce demon te-a creat
 să fii atât de frumoasă
 încât mă dori
 ooo tu satană chip angelic
 ai milă de sufletul meu și ochii  
 ochii mei nu vor mai sângera atunci
 când mă uit la tine și poftesc  
 cu durere-n cuvânt
 o atingere una singură
 și trupul  
 trupul meu se va tămădui  
 în mâinile tale  
 până la ultimul os nemângâiat
 voi simți atingerea ta  
 ca pe-o  binecuvântare a zeilor
îngăduind acest dulce blestem
 vis și fantezie  
 cu parfum de poezie și versurile
 versurile astea  
 miros a tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu